ثبت نام در کلاس های آموزش تعمیرات

ثبت نام در کلاس های آموزش تعمیرات

فراگیری یک حرفه و داشتن تخصص در روزگار امروز به حدی مهم است که شرکت های بزرگ الکترونیکی و دیجیتالی در صورتی که شما برای مثال در الکترونیک دارای مدرک دکتری باشید ولی کار بلد نباشید شما را قبول نخواهند کرد و برای همین است که اهمیت داشتن دانش کاری و تخصصی امروزه مهمتر است تا دانش آکادمیک. برای مثال مایکروسافت و شرکت های از این دست دیگر جز مدارک مورد نیاز برای جذب کارمند مدرک تحصیلی را قرار نمی دهند و شما باید بتوانید خواسته آن ها انجام دهید. برای مثال کدنویس خوبی باشید یا بتوانید تجهیزات الکترونیکی را به خوبی عیب یابی و رفع کنید و اهمیتی ندارد که آیا شما تحصیلات عالی دارید یا ابتدائی.

انستیتو انفورماتیک آموزش تعمیرات مجتمع فنی ملی پایتخت در راستای اهداف خود و تربیت نیروی مجرب و کارآمد اقدام به برگزاری دوره های آموزش تعمیرات در این مرکز کرده است. این مرکز با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه آموزش تعمیرات و تعمیرات لوازم الکترونیکی و دیجتالی به عنوان یکی از قویترین مراکز در سطح کشور شناخته شده است و نیروهای کارآمدی که از این مرکز گواهی نامه معتبر و دوزبانه دریافت کرده اند گواه این است که این مرکز در جهت انجام رسالت خود همواره موفق بوده و به همین منوال ادامه خواهد داد تا افراد با استعداد بتوانند وارد بازار کار شوند و کسب و کار خود را داشته باشند.

در این مرکز دوره های آموزش تعمیرات موبایل، مانیتور، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، کامپیوتر و لپ تاپ و … برگزار می شود. در صورت تمایل به شرکت در این دوره ها می توانید با واحد آموزش این مرکز با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید تا راهنمایی ها و اطلاعات لازم توسط مشاورین این مرکز به شما داده شود. 

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱ —————-۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس» تهران-میدان انقلاب بسمت میدان آزادی-بعد از جمالزاده-خ والعصر-کوچه درفش شرقی-پلاک۱